srijeda, 5. studenoga 2014.

Kako ukloniti akne prirodnim putem


   Kao što sam obećala prošli put, danas pišem o prirodnom načinu da uklonite akne. Ja sam koristila mnoge preparate, kreme, losione, sapune i slično, ali ništa od toga nije imalo mnogo efekta. Ono što mi je na kraju pomoglo da se riješim akni jesu lovorov list i maslinovo ulje. Dobijem ja i sad poneku aknicu, ali definitivno nije kao što je bilo. Šteta što nemam sliku iz tog perioda, ali mi tad definitivno nije bilo do slikanja kože pune akni :(


Lovorov list možete naći u svakoj bolje opremljenoj trgovini, ja sam ga kupila u Konzumu. Potrebno vam je 5-6 listića lovora i čaša vode.


Listove stavite u vrelu vodu i kuhate ih 10 minuta. Poslije toga izvadite listove a vodicu prelijete u šolju, ili ukoliko planirate duže koristiti u flašicu i to možete držati u frižideru.


Nakon što se ohladi tuferima natapkate lice sa ovom tekućinom. Ja to radim svako jutro i veče, sačekam da se prvi sloj upije, pa onda natapkam i drugi put.


Nakon što se osuši i upije tekućina, namažete 2-3 kapljice maslinovog ulja i kružnim pokretima umasirate u kožu. Ja ovo radim samo navečer prije spavanja, a ujutro poslije tretmana namažem kremicu. Ništa se ne može desiti preko noći, tako da morate ponavljati ovaj tretman nekoliko dana prije nego što vidite rezultate. Ja se nadam da sam vam barem malo pomogla :D

Šta koristite protiv akni? Ako imate nekih pitanja ili komentara slobodno mi se možete javiti na facebook ili ostaviti komentar ovdje. :)

2 komentara: