utorak, 10. ožujka 2015.

NAJČEŠĆE KORIŠTENI PROIZVODI PROŠLE SEDMICE #1

  Evo i mene nakon dužeg vremena :/  I ovaj put je prošlo mjesec dana od zadnjeg posta jer nisam znala o čemu da pišem. Nisam imala inspiracije, a i sva sam se zapetljala u svom životu i obavezama. Definitivno moram bolje da se organiziram!!! 
Evo da se ne pravdam više i da počnem sa ovim postom napokon :D 


 Prvi na spisku najčešće korištenih proizvoda prošle sedmice je Maybelline Baby lips balzam za usne, bez kojeg ne mogu da živim nikako. Imam jako suhe usne i uvijek moram imati nešto pri ruci, inače se omah osuše, ispucaju i krvare :(


Ziaja vazelin koristim također za usne ili za izrazito suhe dijelove na koži. Sadrži 30ml i kupila sam ga u CM-u, mislim da je koštao 2-3KM.


Maybelline the Colossal GO Extreme! leather black maskara mi je odlična i koristila sam je svaki dan. Međutim, moj problem je taj što mi se svaka maskara brzo osuši :/


Olea krema za tijelo mi je bila odlična u ovim hladnim danima. Imam je već par mjeseci i odlično hidratizira kožu. Međutim, ima neki čudni fake miris masline, ali se ne zadržava dugo na koži. Imam i drugu koja miriše na lavandu, ali je miris toliko užasan da ću je baciti u smeće.


Balea tonik za masnu kosu je odličan i preporučujem ga svima koji imaju ovaj problem. Čak i moja užasno masna kosa preživi nekako 3 dana bez pranja. Tonik se umasira u tjeme i ostavi da se osuši i upije, ja to radim navečer i zadovoljna sam izgledom kose ujutro. Za 3-4KM dobijete 500ml, i vrlo sporo se troši. Jedini mali problem je jaki miris alkohola kad otvorite bočicu, ali se ne zadržava na kosi.


I zadnje, moja opsesija Zara Night eau de parfum koji koristim svaki dan. Ne znam vam ja opisivati mirise, ali ovaj parfem miriše nekako slatko-sexy, što ja inače volim. Cijena je oko 27KM i odlična je s obzirom na to da dođe 40ml u bočici. Mislim da traje nekih 5-6 sati, ali sam postala imuna pa ga i ne osjetim više. Prijateljica mi je rekla da ga osjeti na kilometar,ahahahhahahah, šta reći nego da parfem nije za seljaka :D

To bi bilo sve za ovaj put. Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju? I zanima me kako spriječiti da se maskara osuši već nakon par dana? Bankrotirat ću kupujući maskaru svake sedmice :(

4 komentara:

  1. Nisam koristila ništa od navedenog iako imam želju kupiti Maybelline Baby Lips. A za maskaru, ne znam kako ti se već nakon tjedan dana osuši, onda kupi Essence maskaru, jeftina je i super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počela sam kupovati Essence maskaru jer ovo nema više smisla ovako. :D

      Izbriši
  2. Baby Lips me nikada nisu privlacili, sreca :D Ziaja vazelin i ja imam i odlican je, isto ga koristim za usne, ali i za zanoktice... Sto se maskare tice probaj onu zlatnu Eveline, ne mogu se sad sjetiti tacno naziva ali je jedina u zlatnom pakovanju, oko 8 km ja mislim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da još samo Eveline maskaru nisam imala, ali moram probati i nju :)

      Izbriši