subota, 25. listopada 2014.

Početak

Pozdrav svima,

  Već duže vrijeme planiram pokrenuti svoj blog, i napokon je došao taj trenutak :D  Redovno čitam i pratim mnoge blogove i youtube kanale, a ono što mi je zasmetalo jest činjenica da djevojke često pišu i pričaju o nekim preskupim preparatima koje mnogi od nas ne mogu priuštiti. Tražila sam po internetu neki blog koji piše samo o jeftinim i pristupačnim proizvodima, ali ga nisam našla, tako da sam odlučila da ga ja počnem pisati.

   Za dobru preparativnu i dekorativnu kozmetiku nije potrebno dati mnogo novca, a zašto mi treba maskara od 50 KM kad će se svakako osušiti  za par mjeseci ?! Moj plan je da testiram razne pristupačne proizvode i da pišem o njima, da vam dajem recepte, obavještavam o sniženjima, pišem o organizaciji vremena i još mnogo toga. Nadam se da će vam biti zanimljivo i da ćete redovno čitati moj blog.

2 komentara: