srijeda, 3. prosinca 2014.

Catrice All Matt Plus puder - recenzija



Osnovne informacije;
  • količina: 30ml
  • cijena: 13,55 KM
  • prodajno mjesto: CM

Šta kaže Catrice;
"Savršena osnova za sezonski izgled: mat ten. All Matt Plus - Shine Control Tekući Puder kontrolira neželjeni sjaj - cijeli dan. Lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju svilenkasti mat i besprijekoran završetak - bez efekta maske"

   Evo nakon ispita i mnogo stresa, napokon je došlo vrijeme za recenziju mog omiljenog pudera. Pošto mi je koža mnogo svijetla, ja to zovem nijansa "travnički sir" :D, mnogo mi je teško da nađem odgovarajuću nijansu. Još kad uzmem u obzir da mi je koža mješovita i sklona pojavi akni, onda je to skoro pa nemoguća misija. Zato sam bila oduševljena kad sam prije par mjeseci otkrila puder koji mi zaista odgovara.

  Puder dolazi u mat staklenoj bočici i ima pumpicu. Staklo je jako čvrsto i neće se razbiti ako vam slučajno ispadne na pod ( a meni se to često dešava) :D Meni je dovoljna jedno doziranje za prekrivanje cijelog lica. Puder se sporo troši, tako da će vam trajati 3-4 mjeseca uz svakodnevnu uporabu.

Puder dolazi u 5 nijansi:
  • 010 Light Beige
  • 015 Vanilla Beige
  • 020 Nude Beige
  • 030 Warm Beige
  • 040 Sun Beige

Preko ljeta sam koristila nijansu o10 light beige i savršeno mi je odgovarala nakon nanošenja. Međutim, problem je bio taj što je tokom dana postajala svijetlija i navečer bi izgledala kao duh, iako uvijek nosim rumenilo. Sad koristim nijansu 015 vanilla beige, i ona ne postaje svijetlija tokom dana. Puder imam prijatan miris, skoro neutralan, a nakon nanošenja se nikako ne osjeti. Za razliku od njihovog pudera Catrice Photo Finish koji je baš imao neugodan intenzivan miris.


Prekrivanje je srednje i može se nadograđivati. Ja često stavim i dva sloja i sasvim dobro izgleda. Na licu traje nekih 5-6 sati, ali sjaj počne izbijati već nakon 2-3 sata, ne mijenja boju tijekom dana. Puder je mnogo gust, ali je vrlo lagane teksture na vodenoj bazi. Najbolje izgleda kad se nanosi prstima, meni sa četkicom nije izgledao lijepo. Finiš mu je blago mat, ne naglašava suhe dijelove lica i ne uvlači se u borice.



  Na prethodne dvije slike možete vidjeti prije i poslije nanošenja samo jednog sloja. Dobro prekriva crvenilo i sitne nepravilnosti kože, a ja nakon upijanja moram staviti i korektor. Mnogo je lagan na koži i imam osjećaj kao da ne nosim puder, i nije mi izazvao nove akne  (ove su nastale zbog ispitnog stresa). Sastojci:

AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HEXYL CINNAMAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Mnogo sam zadovoljna ovih puderom i dalje ću ga koristiti. Odlično bi odgovarao normalnoj i mješovitoj koži, ali nikako mnogo masnoj koži. U ovoj kolekciji imaju u puder u kamenu, i vjerovatno bi korištenjem oba dobili savršeni mat efekat.
Ocjena:4.5 / 5
Koji je vaš omiljeni puder? Da li ste probale Catrice All Matt Plus puder, i kakvi su vaši utisci. Ukoliko imate nekih pitanja ili komentara, slobodno se javite :*

4 komentara:

  1. Lijepo prekriva,ali nisam ga vidjela u CM-u,moram obratit pažnju drugi put:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Sarajevu ima samo u cm-u, u dm-u nigdje nisam vidjela catrice proizvode. Što se tiče ostalih gradova, mislim da bi trebalo bit u svim. :)

      Izbriši
  2. Prije su imali isto neki puder na tu foru, i njega sam potrošila dvije bočice, dok ovaj novi još nisam isprobala, ali zvuči dobro! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije su imali Catrice Infinite Matt ali njega nisam probala i ne znam kakav je. Ovaj mi je sasvim dobar i jako sam zadovoljna prekrivanjem :)

      Izbriši