subota, 8. studenoga 2014.

Balea Soft & Clear piling - recenzija


Osnovne informacije;
  • količina: 150ml
  • cijena: 5,65 KM
  • prodajno mjesto: DM

Balea Soft & Clear kremasti piling za pranje lica sa salicilnom kiselinom i cinkom


 Šta kaže Balea;
  Balea Young soft i clear kremasti pilng za pranje lica, 150 ml sa salicinskom kiselinom i cinkom. Djeluje antibakterijski, čisti pore, regulira lučenje sebuma i proljepšava izgled problematične kože. Primjena: jednom dnevno (ujutro ili navečer) nježno umasirati na mokru kožu lica i vrata izbjegavajući područje oko očiju, isprati mlakom vodom.


Piling dolazi u tubici sa plastičnim zatvaračem koji se vrlo lako otvara i zatvara. Kremaste je teksture i sadrži u sebi sitna plava i bijela zrnca. Piling je zaista blag i može se upotrebljavati jednom dnevno. 


   Prilikom nanošenja nisam osjetila nikakvo peckanje ili zatezanje,  ima blag u ugodan miris. Piling sam umasirala u lice s rukama, i isprala toplom vodom. Nakon što sam skinula ostatke pilinga s lica primjetila sam da su mi pore očišćene, a miteseri manje vidljivi .Koristim ga već 4 mjeseca i jako sam zadovoljna. Preporučujem ovaj piling svima koji imaju masnu i problematičnu kožu. Sastojci pilinga:


Koji piling vi koristite? Ukoliko imate nekih pitanja ili komentara slobodno se javite na facebook :D

Broj komentara: 8:

  1. Meni je svaki piling isušivao kozu i nenormalno zatezao (a imam masnu kozu) sto je svaki put bio sok za lice pa sad samo koristim sapun od čajevca (tako se nekako zove),mada mi ni on puno ne pomaze ali kada potrošim i to stvarno ne znam šta bih mogla dalje :-D a balea proizvodi mi se nisu pokazali u najboljem svjetlu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja poslije umivanja posušim lice i odmah namažem masniju kremu ili eventualno maslinovo ulje prije spavanja. Možda da probaš piling al samo na čelu. nosu i bradi jer obrazi inače budu suhi i zbog toga ti zateže kožu. :D

      Izbriši
  2. Čitam sada uvodni post i skroz se slažem da puno blogova forsira skuplju kozmetiku. Ali ipak nisi dovoljno dobro googlala, jer postoji dobrih blogova koji pišu o drogerijskim proizvodima.
    Ali drago mi je da postoji još jedan blog koji piše o pristupančnoj kozmetici jer smatram da se po drogerijama mogu naći pravi mali dragulji. I sama sam studentica, pa sam i blog nekako orijentisala ka dobrim, a pristupačnim proizvodima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ima ih mnogo koji pišu i o drogerijskoj kozmetici, ali ja u zadnje vrijeme najčešće vidim te neke skupe proizvode i šminku. Dosta mojih drugarica žive u studentskom domu i znam koliko im je teško izdvojiti za kozmetiku, jer je svima važno šta stavljaju na kožu. Svi mi hoćemo kvalitet, međutim nismo svi u mogućnosti izdvojiti mnogo novca, Zato su drogerijski proizvodi spas :D

      Izbriši
  3. Baš sam odmjeravala ovu liniju u dm-u jer u zadnje vrijeme me napadaju bubuljice, valjda zbog stresa, a miteseri su česti podstanari na licu....pa mislim da bih mogla ipak isprobat ovo čudo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš prezadovoljna ovim pilingom, a planiram probati još neke proizvode iz ove linije. I meni se akne pojavljuju najčešće zbog stresa, a stres ubijam tako što vježbam svako drugi dan.:D To mnogo pomaže jer se izbalansiraju hormoni, bolje se osjećaj i odmah ti i koža bude ljepša :*

      Izbriši
    2. uh ja sam couch potato XD uzela sam si gel za pranje lica iz ove linije i nije loš, samo što meni miris pari ka neki medicinski :D al smirio mi je lice i bubuljice moram priznat...il me popustio stres hahaha

      Izbriši
    3. Ma možda i nije bio stres u pitanju, sa bubuljicama se nikad ne zna. Ima mnogo faktora koju mogu dovesti do pojave novih, a najveći problem je u tome što je teško otkriti te faktore. :(

      Izbriši