ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Empties #1 - proizvodi koje sam potrošila


  Evo ga i moj prvi empties post :D Drago mi je da napokon mogu baciti sve u smeće, a čepove ostavljam uvijek u slučaju da bude ponovo akcija " Svaki čep stavi u džep". Sa nekim proizvodima sam zadovoljna, a se nekim ne tako da ću malo i tome pisati


Afrodita šampon kopriva sa mineralima, vitaminima i drugim bogatim ljekovitim tvarima te za kožu povoljnim pH vrijednočću: uklanja masnoću s kose i vlasišta, regulira izlučivanje sebuma iz žlijezda lojnica, nadasve učinkovito jača strukturu i sprječava prerano ispadanje kose. Šampon je dobar,mnogo pjeni, dobro opere kosu, i ne ostaje onaj miris koprive u kosi nakon sušenja. Normalno je da kosa opada svaki dan po malo, a meni jednako opada bez obzira koji šampon koristila. Inače mi se kosa brzo masti i moram je prati svako drugi dan,a sa ovim šamponom bude čista duže jedan dan :D Cijena mu je nekih 3-4 KM, i dođe 1000ml što je odlično.


Netto losion za tijelo imam već više od pola godine i mogu reći da sam zadovoljna. Međutim miris mu je užasan i zbog toga sam ga skroz rijetko koristila. Volim da losion miriše na voće, slatkiše ili cvijeće, a ovaj ima miris kreme kojoj je istekao rok. :( Inače se losion prodaje samo u Interexu jer je to neka njihova posebna marka. Košta nekih 4-5 KM i dođe 500ml u bočici.


Fruttini gel za tuširanje sa mirisom višnje i vanilije je bio pravo razočarenje. Dugo sam koristila maslac i losion za tijelo sa ovim mirisom i bila sam prezadovoljna. Kad sam kupila ovaj gel mislila sam da će također biti dobar ali se ispostavilo suprotno. Slabo pjeni, ne ostavlja osjećaj čistoće na koži, i miris se osjeti samo tokom tuširanja i koža je suha poslije. Košta 5-6 KM i ja sam ga kupila u CM-u, ima 250ml.


Popart balzam za njegu i sjaj bojene kose sam otkrila sasvim slučajno. Bila sam u žurbi i hitno mi je trebao regenerator i našla sam ovaj u nekoj maloj trgovini. Kosa je predivna poslije i slabije se ispire boja, lako se raščešljava. Iako piše slatki badem, meni nikako ne miriše na badem nego na žvake. Košta 2-3 KM i ima 500ml.


Maybelline rocket volum express maskara je zaista dobra kao i sve njihove maskara. Dobro razdvaja trepavice i daje im volumen ali mislim da im ovo nije najbolja maskara. Meni je najbolja bila one by one volum express maskara jer je davala volumen i produžavala trepavice. Košta 12-13 KM ali se često može naći na sniženju za 9 i nešto, dolazi 9,5ml.


Pharmamed vitta krema za izbjeljivanje kože je proizvod namjenjem smanjenju hiperpigmentacije kože lica i tijela. Ja sam je kupila u nadi da će ukloniti ožiljke koji su ostali od akni ali mi u te svrhe nije pomogla, tako da je neću kupovati opet. Kremu sam kupila u CM-u i bila je 5-6 KM za 30ml.


Head Shoulders extra thickening tonic sam kupila gledajući razne recenzije na youtube-u gdje su djevojke bile prezadovoljne. Imam tanku kosu i puna je volumena samo kad je tek oprana i osušena. Ovaj proizvod bi trebao dati volumen kosi, ali kod mene to traje 5 minuta. Miris je alkoholni skoro nepodnošljiv, tonik je skroz vodenast i imam osjećaj da mi tjeme gori kad ga umasiram. Kad se osuši ostavlja neki suhi sloj na tjemenu i kosa se zamrsi tako da je teško proći prstima kroz nju. U ovoj kolekciji imaju i šampon i regenerator i možda bi imalo efekta kad bi se sve koristilo. Međutim, meni su njihovi šamponi preagresivni brzo mi ispiru farbu. Ovaj proizvod definitivno neću opet kupiti, košta 8-9 KM i ima 125ml.


Johnson baby puder koristim kao šampon za suho pranje kad sam u žurbi i nemam vremena za pranje kose. Iako mi je kosa tamna ne ostavlja mi bijele tragove u kosi jer ga dobro umasiram. Koristim ga također kao puder u prahu preko tečnog pudera. Imam masnu kožu i tako uklanjam masnoću a zbog zoga što mi je koža sklona pojavi akni ne smijem koristiti prave pudere u kamenu/prahu. Cijena je 4-5 KM i ima 100g.


Eveline argan i keratin regenerator za kosu je bio zaista loš od prvog nanošenja. Osim što lijepo miriše ne radi ništa više. Kosa je oštra i tokom nanošenja i poslije ispiranja, teško se raščešljava poslije sušenja. Nemam osjećaj da mi njeguje kosu ili da ima ljepši sjaj nakon što je osušim. Mnogo mi je bolji bio Popart regenerator i bilo koji drugi od ovoga. Košta 8-9 KM i dođe 200ml u tubici.


Maybelline baby lips Intense Care mi je bio odličan balzam i koristila sam ga nekih 2-3 mjeseca dok se nije potrošio. Ovaj je bezbojan balzam, mnogo masniji, ali i hidratantniji nego obojene verzije. Trenutno imam peach kiss i nikako mi se ne sviđa jer mi isušuje usne. Cijena je 3-4 KM i ima 4g.

To bi bilo sve za ovaj prvi empties post. Da li se koristili neki od ovih proizvoda i kako su vam se svidjeli? Ukoliko vas nešto zanima pišite mi, lajkajte moju facebook stranicu, pišite na mail. :D Ubrzo počinju ispiti tako da sam sljedeći post planirala za nekih 7-10 dana, lijep pozdrav :*

Broj komentara: 6:

  1. Šampon od koprive sam dosta dugo trošila, i odličan je, samo što mi se nakon trećine boce kosa zasiti i bude mi grozna nakon svakog pranja :( koristim ga naizmjenično sa Afroditinim šamponom sa bijelim lukom :D on mi je nešto bolji. Imala sam isti baby Lips i izgubila sam ga xD ostala su mi dva obojena, koja mi se nikako ne sviđaju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja svaki put kupim drugi šampon upravo iz zbog tog razloga. Baš se kosa navikne brzo i onda više nema nikakvog efekta :( Sad sam uzela afroditin šampon sa kamilicom, nadam se da će biti dobar :D A definitivno moram opet kupiti ovaj žuti baby lips jer su mu usne užasno suhe.

      Izbriši
  2. meni je šampon od koprive odličan :D ja ga stalno koristim
    a baš bih voljela probati taj popart regenerator....možda ga ima u cm-u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne znam da li ima u cm-u, ali ako vidim regenerator u nekoj od većih trgovina ( konzum, interex) javit cu ti :)

      Izbriši
  3. Frutini je i mene bas razocarao, mozda jer sam ocekivala previse od njega..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je onaj maslac od višnje bio odličan, pa sam se ponadala da će gel biti dobar, ali ništa od toga. Njihove gelove za tuširanje definitivno neću kupovati više.

      Izbriši