srijeda, 12. studenoga 2014.

Dove purely pampering losion za tijelo - recenzija


Osnovne informacije;
  • količina: 250ml
  • cijena: 8,95 KM
  • prodajno mjesto: DM
   Dove purely pampering losion za tijelo s kokosovim mlijekom i mirisom jasminovog cvijeta za sve tipova kože. Prije par sedmica sam kupila ovaj losion koji me je privukao prvenstveno zbog mirisa. Pakovanje je karakteristično za Dove, jer su sad svi njihovi losioni u istom pakovanju.


Imam masnu i problematičnu kožu lica, ali mi je koža tijela normalna. Hladnijim danima postaje suha a kod jako niskih temperatura počinje da se peruta. Inače koristim maslac za tijelo jer on najbolje  njeguje moju kožu, a miris i hidratacija traju zaista dugo. Iako inače nisam ljubitelj Dove kozmetike, jer je sve što sam koristila bilo prosječno ili loše ( osim odličnih sapuna ) :D

Ja nisam nikako osjetila miris kokosa, nego samo miris jasminovog cvijeta. Sam losion je malo rjeđi, nekako me više podsjeća na mlijeko za tijelo. Brzo se upija i ne ostavlja nikakve tragove na odjeći. Nakon  nanošenja koža je mirisna, nježna i svilenkasta na dodir i to traje nekih sat vremena, a poslije toga ništa :( Koža je opet suha i nema mirisa apsolutno nikako.


Namjeravam ga koristiti dok ga ne potrošim, ali zaista nisam zadovoljna. Inače bi ovo bio neki prosječan losion za tijelo, ali s obzirom na cijenu od 8,95 KM smatram da je jako loš. Nivea i Balea imaju jeftinije losione, ali su mnogo kvalitetniji od ovoga. Sastojci :


Ocjena 2.5 / 5

Koji je vaš omiljeni losion za tijelo i da li ste probale ovaj?

2 komentara:

  1. Ja isto nisam zadovoljna Dove proizvodima ali bas ni sa jednim,a dosta su provikana marka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda su se oni više fokusirali na reklame i marketinške strategije nego na kvalitet proizvoda. Npr. Nivea ima milion reklama, a proizvodi su odlični i pristupačni :)

      Izbriši