petak, 31. listopada 2014.

DM haul - kupovina


Prije par dana sam bila u kupovini, i ovo je sve što sam kupila u DM-u. Nažalost, izgubila sam račun tako da ne znam koliko su koštali pojedini proizvodi


O Rexona Maximum Protection dezodoransu sam već pisala, a ovo je već 4. put da ga kupujem.


Dove purely pampering nourishing losion za tijelo.


Balea trend it up sprej za zaštitu od toplote, njega koristim već dvije godine i zaista je odličan. Često peglam kosu, a nikako nije oštećena niti imam ispucale vrhove.


Essence I love extreme maskara za volumen


Rimmel Exaggerate waterproof olovka za oči ( 262 blackest black)


Essence olovka za obrve sa četkicom (04 blonde)


Essence longlasting olovka za oči (19 hot scorch)

2 komentara:

  1. Rimmel Exaggerate olovku sam koristila u srednjoj školi stalno no našla sam druge crnje i trajnije pa mi je pala u zaborav. Baš su mi se vratila lijepa sjećanja sad kad vidjeh sliku :D a ako ti je cilj da uštediš ja ti preporučujem da sve ono što ima u cm i dm kupuješ u cm zbog bodova na kartici :D mislim tako ja bar radim, u dm kupujem samo njihove marke a sve ostalo u cm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitan mi je i kvalitet i pristupačna cijena,a ovu olovku sam tek počela koristiti i zaista sam zadovoljna. Još uvijek nisam nabavila cm karticu, a u dm-u su rekli da ce i oni izdavati kartice od nove godine, tako da planiram obje uzeti. Uglavnom, hvala ti na savjetu :*

      Izbriši