nedjelja, 8. veljače 2015.

FAIL PROIZVODI #1


  Ovo mi je prvi post ovakvog tipa, a vjerovatno će ih biti još. Ovo su neki proizvodi koji mi se nisu svidjeli, odnosno koji mi nikako ne odgovaraju.


  Balea Professional ulje za kosu o kojem su pisale mnoge blogerice, a mnoge su bile i oduševljene. Ovaj serum imam toliko dugo da se više i ne sjećam kad je tačno kupljen, ali još imam četrtinu koju nisam potrošila. Ima lijep miris koji traje nekih desetak minuta, i malo zagladi kosu i to je to. :(


  Laura Vandini Cashmere losion za tijelo imam već nekih mjesec dana. Kupila sam ga jer mi se sviđa fini sexy miris. Iako piše da sadrži proteine kašmira koji daruju vlažnost i mekoću, od toga nema ništa definitivno. Brzo se upija, miris traje nekih 20 minuta. Međutim, sadrži  šljokice koje ostaju na odjeći i teško se mogu skinuti. Užasno isušuje kožu, da mi je koža u gorem stanju nego prije nanošenja losiona. Koža nije ni vlažna ni mekana, nego sam suha prekrivena šljokicama.



Manhattan powder mat puder u nijansi "sand 80"je definitivno najgori puder koji sam imala. Prvo, užasno miriše kao ona" otrovna" šminka u kineskoj trgovini. Mnogo je gust i kremast, i vrlo težak na koži. Ova nijansa mi je i tamna bila, a imala sam osjećaj da imam masku tešku 3kg na licu. Zatvara pore i izaziva pojavu akni, a meni su i pore dolazile više do izražaja. Kad se upije u kožu postane vrlo suh tako da se teško uklanja.


Garnier Fructis maska za jako oštećenu kosu ne radi apsolutno ništa. Ima prijatan voćni miris i to bi bilo to. Nikakvo obnavljanje, njega, hidratacija, jačanje ili bilo šta drugo. Regenerator iz ove kolekcije je bio dobar, ali je maska veliko razočarenje.


Himalaya Herbals mud mask namijenjena kombinovanoj i masnoj koži. Obećava čišćenje pora i mitesera i uklanjanje akni. Možda sam ja previše osjetljiva na mirise, ali od ovog mirisa mi se povraća i glava me zaboli. Iako se Himalaya vodi kao prirodna kozmetika, ova maska ne sadrži čistu zemlju nego i mnoge sastojke koji mi iritiraju kožu. Toliko je intenzivno sa mi suze oči dok se maska suši, a da bi se potpuno osušila potrebno je nekih 15 minuta. Vrlo se teško uklanja, miteseri ukloni djelomično ali se opet pojave drugi dan, akne ne uklanja nego više iritira kožu i nastaje crvenilo.


I za kraj fail svih failova Gliss Hyaluron Hair Filler. Kao i što se vidi na slici, serum sam skoro i potrošila, a on ne radi ništa. Prvo je ambalaža problematična, bočica je staklena i toliko je teška da ispada iz kutije kad je uzmete. Meni se mogla razbiti već u DM-u, a i par puta kod kuće. Ja sam ga kupila na nekom sniženju i bio je 12-13KM, međutim prava cijena je 17-18KM. Kad proizvod za kosu košta ovoliko, ja očekujem kosu kao iz bajke, ma očekujem magiju neku :D Serum je namijenjen za krhku i tanku kosu, a obećava intenzivno jačanje, veća podatnost i punoća kose.

To bi bilo sve za ovaj post o fail proizvodima. Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Kako su vama odgovarali? Javite se ako imate komentar ili pitanje. Lijep pozdrav :* :D

Broj komentara: 9:

  1. A baš sam htjela kupiti taj Balein serum,kako si ga koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nanosi se na vrhove, i namijenjen je suhoj i oštećenoj kosi. Trebalo bi da jača kosu, daje joj sjaj i dugotrajnu glatkoću. Međutim meni ne daje ništa od toga. Što se tiče suhih vrhova, meni je mnogo bolje maslinovo ili ricinus ulje koje se ispire, ali barem daje dobar rezultat. A ispucalim vrhovima samo makaze mogu pomoći :/

      Izbriši
    2. Ostajem pri kokosovom ulju onda :)
      Hvala na odgovoru :*

      Izbriši
  2. Od ovih proizvoda sam probala samo Manhattan puder Balein serum, i to serum kod drugarice probala i nije mi se bas nesto svidjeo pa nisam ni kupila... Bolji mi je onaj iz Avona :) A puder sam koristila prije nekoliko godina i bio mi je pretezak, kao maska na licu i jedva sam ga potrosila :/ Mislim da je to bio najgori puder koji sam ikad koristila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probala taj serum iz Avona, ali planiram uskoro. Vidjela sam prije par recenzija za ovaj puder i mislila sam da će biti dobar. Međutim, gori ne može da bude nikako :/

      Izbriši
  3. Planirala sam kupiti Gliss Hair Filler, jer mi većina Gliss proizvoda odgovara (osim šampona) ali preskačem :D davno sam nekada isprobala taj Manhattan puder i čini mi se da sam ga bacila nakon 2-3 korištenja. Ukratko, nikada nisam ništa gore stavila na lice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gliss proizvode inače ne volim, a zaista sam se nadala da će mi ovo odgovarati. U sastojcima ima i ricinus ulje, pa sam mislila da će mi kosa brže rasti i biti gušća. Međutim, razočarenje je bilo veliko kad sam skontala da se ništa nije promijenilo. :/

      Izbriši
  4. Koristila sam balea ulje za kosu i meni je bilo okej, ne znam, možda sam imala manja očekivanja, hahah :D Za manhattan puder se totalno slažem, em izgledaš narančasto ko cigla, em kože uopće ne može disati ispod toliko teške podloge... Obožavam ovakve postove, čak su mi i draži nego favoriti jer znam koje proizvode trebam izbjegavati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma volim ja da drugi uče na mojim greškama, ahahahahha :D A izgleda ovaj puder mnogima ne odgovara, uzalud bačen novac nažalost.

      Izbriši