četvrtak, 18. prosinca 2014.

New in #1


   Pozdrav svima <3


  U kupovini sam bila davno, tako da sam sve proizvode već koristila. Mnogo mi je drago što sam se odvikla od onog impulsivnog kupovanja, naročito nekih stvari koje mi nisu ni potrebne.  Vrlo rijetko idem u DM i CM jer uvijek dođem u iskušenje da kupim nešto. Uvijek volim probati nešto novo, a ukoliko mi se mnogo sviđa  onda to i kupim, ali inače idem samo kad mi nešto treba.


Afrodita šampon od kamilice sa biotinom mi je odličan. Fino opere kosu, nije agresivan, čak mi se slabije ispire farba od njega, i sporije se masti. Ima ugodan i blag miris i košta 3-4KM.


Nivea krema je zaista omiljena :) Probala sam mnoge kreme za lice, ali ova mi je ostala najdraža.


Catrice All Matt Plus puder trenutno najčešće koristim. A već sam pisala recenziju o njemu tako da možete pročitati ako vas zanima



Garnier Goodbye Damage maska za kosu. Koristila sam prije regenerator iz ove linije i bio je sasvim dobar. Masku sam koristila dva puta i nema nikakvog efekta na mojoj kosi. Koristit ću je još neko vrijeme, pa možda uradim recenziju. Iako već sad mislim da će ovo biti jedan od fail proizvoda, košta oko 11-12KM.


Essence long lasting lipstick 07 natural beauty je predivna nijansa. Međutim meni nikako ne stoji, nekako izgleda previše pink što mi se nikako ne sviđa :(


Miss Sporty Et Voila French Manicure lakovi za nokte broj 8  bijeli i 28 rozi. Koštaju neki 2-3 KM u cm-u i za tu cijenu su sasvim ok.


Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner je odličan tuš i preporučujem svima da ga probaju. Košta oko 5-6KM u cm-u, iako nije vodootporan dugo traje čak i na mojim masnim kapcima :)



Becutan puder za djecu koristima kao šampon za suho pranje i umjesto pudera u kamenu.


I to je sve za ovaj put drage moje :D Šta ste vi novo kupile, i da li ste probale nešto od ovih proizvoda? Ukoliko imate nekih pitanja i komentara javite se :* pozz

Broj komentara: 10:

  1. Nivea je definitvno najbolja krema i meni najdraža, catrice puder sam stavila na listu proizvoda koje uskoro trebam probati jer sam čitala dosta dobrih recenzija o njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su odlični Nivea proizvodi za njegu tijela, ali su im šamponi katastrofa za moju kosu. A Catrice probaj obavezno, mislim da su im svi puderi dobri :)

      Izbriši
  2. Ista stvar s tim essence karminom ,nekako mi nikako ne stoji :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam tamnu kosu i oči, a mnogo svijetlu kožu pa je vjerovatno to problem. Plavušama i djevojkama sa tamnijom kožom bi bolje pristajala ova nijansa :)

      Izbriši
  3. Imam catrice puder ali nažalost pretamnu nijansu ali je tekstura, formula baš odlična. Ja sam koristila afroditin obični šampon sa kamilicom i nije mi odgovarao. Ostaju li bijeli tragovi po kosi od pudera u prahu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne ostaju iako imam tamnu kosu. Bitno je da ga ne nanosiš po dužini, nego samo podijeliš u pramenove i staviš direktno na tjeme. Prstima dobro umasiraš i onda počešljaš, Ukoliko ti ipak ostanu tragovi uzmeš fen da malo raspuše te ostatke. :D

      Izbriši
  4. Kakvi su catrice tečni puderi, imaju li neke za suvu kožu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su njihovi puderi jako dobri :) Možda bi za suhu kožu odgovarao onaj Catrice Photo Finish Liquid Foundation, ali sam čitala negdje da ga već povlače iz prodaje.

      Izbriši
  5. Ja takodje koristim dječijim puder za suho pranje i ne pada mi na pamet da kupujem suhe šampone kad on taj posao odradi perfektno.Meni je Garnier maska bila dobra jer sam u isto vrijeme koristila šampon,regenerator,masku i ulje za kosu pa mi je pomagalo.Ostale proizvode nisam probala ali drago mi je sto ti većina odgovara :-)

    Kod mene je novi post,nakon malo duže pauze ^.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi prijateljica govori ovih dana da mi kosa izgleda zamršeno i neuredno kad stavim dječiji puder :( a meni sasvim ok izgleda, ili možda ja to umišljam. Garnier maska se ispostavila kao uzalud bačen novac, ali možda probam šampon.

      Izbriši